021 242 26 08 /
vanzari@farmaciamamei.ro


  !!!    Datorită situației actuale, site-ul farmaciamamei.ro nu poate onora toate comenzile efectuate.     !!!
  Vă rugăm verificați periodic statusul comenzilor Dvs. (unele se vor anula automat).
  Ne cerem scuze pentru posibilele impedimente create și vă mulțumim pentru înțelegere.
___________________________ Echipa farmaciamamei.ro

Cine va livra produsele comandate?

Produsele comandate se livrează în toată țara prin curierat rapid.

Cât mă costă expedierea?

Costul de expediere al oricărui produs prezent pe farmaciamamei.ro este de 12 Lei (TVA inclus) prin poștă și 15 Lei (TVA inclus) prin curier. Daca se depaseste aria curierului, fiecare km se factureaza in plus. Daca coletul depaseste un kilogram, fiecare kilogram va fi platit extra, iar valorile coletului trimis prin posta sau curier vor fi modificate.

Când se procesează comenzile?

Comenzile înregistrate pe farmaciamamei.ro se procesează în fiecare zi de Luni până Vineri în intervalul orar 09.00 - 17.00.
Comenzile primite în intervalul Vineri ora 17:00 până Luni ora 08:00, precum și în zilele de Sărbători Legale vor fi verificate și trimise după acest interval.

Când se trimit comenzile?

Comenzile vor fi expediate către clienți numai după ce au fost confirmate telefonic de către un operator farmaciamamei.ro.
Comenzile efectuate de Luni până Vineri până la ora 13:00 vor fi trimise prin curier în aceeași zi.
Comenzile efectuate de Luni până Vineri după ora 13.00 vor fi trimise prin curier în următoarea zi lucrătoare.

În cât timp ajunge comanda de la confirmarea comenzii de către un operator farmaciamamei.ro?

Termenul de livrare poate varia în funcție de locația dumneavoastră:
3 zile lucratoare pentru clienții aflați în zonele urbane
5 zile lucratoare pentru clienții din zonele rurale

Veți fi notificat telefonic sau prin sms exact momentul când se va livra coletul.

DIN CAUZA INFRASTRUCTURII SAU A DIVERSELOR PROBLEME CARE POT SA APARA IN TRAFIC, CURIERUL POATE PRELUNGI TERMENUL DE LIVRARE CU PANA LA 48 DE ORE!
Ne cerem scuze pentru acest inconvenient si va multumim pentru intelegere!

Ce se întamplă dacă nu sunt la adresa menționată în momentul când se livrează comanda?

În cazurile în care nu veți fi găsit la adresa de livrare menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul vă va contacta pentru a conveni detaliile unei noi livrări. Dacă livrarea nu va fi încheiată nici la a doua tentativă, coletul ne va fi returnat și vom anula comanda.

Ce se întâmplă dacă data de livrare estimată a trecut şi încă nu am primit comanda mea?

Daca nu ați primit comanda vă rog să semnalați acest lucru la numărul de telefon 021 242 26 08 sau prin e-mail la vanzari@farmaciamamei.ro.

Ce trebuie să știu când plătesc ramburs la ridicarea coletului?

În cazul livrării prin metoda de plată ramburs, plata se face în lei, integral, către comisionarul care efectuează livrarea. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. Nu se percep alte taxe.

Nu am găsit în colet documentele produselor. Ce trebuie să fac?

Produsele ambalate corespunzător vor fi expediate împreună cu următoarele documente: certicatele de garanție aferente, manualele de utilizare furnizate după caz, de către producător sau de către importator.
Trebuie să ne notificați prin email vanzari@farmaciamamei.ro sau la numărul de telefon 021 242 26 08, absența oricăruia dintre aceste documente în termen de 48h de la recepționarea produselor, în caz contrar toate acestea considerându-se furnizate.

Când și cum primesc factura fiscală?

Factura fiscala se livreaza odata cu produsele, in colet.

Am primit coletul avariat, desigilat. Ce trebuie să fac?

În cazul în care constatați că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat vă rugăm să-l refuzați (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactați în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei la numărul de telefon 021 242 26 08
CONTINUA